Wednesday, September 2, 2009

k0pAk.. kEriNg...adEh..

erm skang bulan pose, pasni lak raya.. nape la tym2 camni, ade jek masalah.. masalah yg timbul semuanya pasal duit, duit, duit duit... x abeh2 pasal duit..

roadtx mati 8.9.09.. nak lik kg nnt kn servis kete, tukar tming belt,minyak, tol... lallala... tolong2 aku dah mula rasa pening yang teramat sangat... tak kira lagi baju raya adik2 aku, mak, ayah, abang & atuk... duit biskut, duit raya nak2 buah aku, bdy present mak ak x beli lagi.. lama2 aku ley mati kering... duit SAVING?? sumenye dah tinggal habuk.. dh arr gaji bulan 9 masuk basic jek... dah paras hidung ni.. kalo la terjumpe duit terpijak, kan besh...

3 comments:

  1. Uish..naseb kite same..ekekkeke tulaa..sedey kan?? ooo timing belt kamu...adeh..nanti ye aku tanye kan..hengat kan aku bebile nanti..ish2...aku takde baju raye pun gee pasal nak seb duit byk benda nak buat.. :(

    ReplyDelete
  2. uwaaa... aku dah nanges dlm ati ati da ni... hohoho.. x pe la aini nnt aku jumpe duit terpijak ak bg kamu sparuh.. kiter share2 ek... hahahha

    ReplyDelete
  3. duit terpijak?? masalahnyer kamu dan moktam selalu terpijak taik bukan duit!!! haish! cemane ni gee?? adeh..masak laa kite raya ni.. :(

    ReplyDelete