Sunday, September 6, 2009

bUkA p0sE WiT mY l0Ve


date: 4th september 2009
location: muara ikan bakar
hoho.. 1st time buka pose berdua ngan my love.. selalunye kalo x de clas, buka pose umah my love aku... ngan mak & akak die.. tapi nape ntah hr tue die ajak aku bukak pose kat luar.. x rancang pun nak mkn seafood, kul 645 baru gie booking table.. nsb baik ade space lagi.. dan kesimpulannye, lihatlah gambar di atas hasil usaha aku & my love mengerjakan makanan tersebut.. tue baru sebahagian, x sepenuhnya lagi... masa makan tak igt dunia, pas makan baru nyesal sbb usaha utk diet menemui jalan buntu.. wakkaka..

3 comments:

  1. kamu same macam family aku..suke benoo makan kat sini...hahaha tak sedap sgt laaa...tapi walau aku rase tak sedap..nampak gayenyer kamu berdua balun bersungguh betul..wakakakaka jage baik2 ye..nanti baju sanding tak muat..wakakaka :)

    ReplyDelete
  2. hoi hoi! makan sane x ajak gwe? kmu ngn moktam ni mmg lupekan BFF ke??? sobss! makan berdua mcm mkn 10 orang!! ape kate bju kawin kmu nnti tempah saiz L..x pon kalo da kritikal sgt saiz XL..okaii la tewww..UHAUAHAUHAUAH! lagi satu! nape blog kmu name die CIK GON JAY???? GONJENG!!!!!! salah salah!! GON JAY celah bedah!! BLUEWK

    ReplyDelete
  3. aku tengah diet, die ajak plak aku makan besh2.. tp kamu mmg betol aini, kat situ tak la besh sgt.. ak pun tak tahu nape orang ramai je manjang kat situ..

    lex nox, lex.. aku x plan pun nk gie sitew.. moktam la mengidam seafud la puleks.. x pe pasni kte open table mkn seafud yeh... kamu kan tahu aini sangat jelez ngan aku... seske ati jew letak name ak gon jay??.. ape bende tue?? ad kena mengena ngan nani jay?? hoho

    ReplyDelete