Friday, June 17, 2011

life afta MARRIED - PART 1

pergh lame gile x godek2 blog ni.. tetiba keinginan utk tulis menulis, karang mengarang ni dtg.. besenya conteng2 dlm diary, tapi pas da kawen ni, diary tah kemana...addoiii..
pas da kawen ni, len macam sket.. da x sama cam zaman bujang dulu.. kalo dulu bangun pagi kul 7.45am mandi gosok baju tros gerak gie keja.. skang?? hoh cabaran besar beb.. aku kena bangun seawal jam 6am.. paling cikai pun 6.30am.. kena iron baju utk
2 makhluk.. aku & of course hubby aku.. baju, sluar, spender, jam, wallet sume bagai mst dah siap sedia atas meja.. x lupe juga towel pn aku kn letakkan jugak.. kalo x, "ayg mn towel b? mn spender??".. dr dok memekak cam tu bek aku dah siap2 kn ap yg hubby aku nk.. kekadang mende depan mata jek tapi sbb cr guna kepala lutut kn, bole x npk.. nk jugak wife die ni cari kan.. addooiii....
tapi best sgt bila da kawen ni.. bukan BEST sbb bley tuutttt tuuttt.. tapi sbb kat sini lah kite blajar erti sabar, tanggungjawab dan sebagainya.. ecehh.. dulu kalo bilik semak samun, mak kite tlg bersihkan.. tukar cadar sume.. tapi skang try buat tgk, x pasai2 kena tarbiah.. addoiii...

1 comment:

  1. oh semoga dapat anak cepat sikit sebab baru kau tau bukan 6am ye...4am telah bangun....

    yela......brg depan mata, tetap tanye kat mane, kalau lah barang tu naga, die dah lame kene ngap dgn naga tu...depan batang idung je pun...adddoooiiiiiii.........

    ReplyDelete