Tuesday, March 16, 2010

adeh tensinye..

nak marah ade.. bengang ade.. bak kate org complete set arr... tlg arr wey jaga tepi kain masing2.. jangan dok sebok nak menyelit celah kangkang orang..rimas taw tak.. rimas..
depan2 bukan men baik, ala2 muslimah sejati gitue, suci lagi murni..pijak semut pun x mati.. kat blakang hareemm jadah sundal.. boleh ke aku mencaci maki orang?? bole ke wey??
owh tidak.. skang fikiran aku kusut masai.. ngan keje yang tak penahnye nak kurang.. menimbun atas meja.. cust pot pet pot pet nak komplen mende2 yg kadang2 x masuk akal.. arrgh.. tapi w/pun keje aku cenggini tapi tak penah aku kesah.. aku suka..aku enjoy..
yang aku x ske bila berdepan dengan spesis manusia yang faham bahasa.. yg keje dorang asyik la gosip sane gosip sini.. ape aku nak wat arr ngan ngan spesis camni?? sumbat dlm mangkuk jamban bole???? isk..iskk..yang nyata skang ni aku sgt la geramm.. tensi..tensi!!

2 comments:

  1. opsss..marah sudah! sabar nok sabaaaarrrr...org2 yg menjaga tepi kain org lain tu..mesti kain die tak basuh bertahun2 kan.ape kate ko soh die basuh bersih2 dulu kain die sblm nk jaga kain org.heeessshh!

    ReplyDelete
  2. wakaka.. tu la pasal kan.. guna clorox baru bersih sket.. hilang semua kotoran degil.. yulk!!

    ReplyDelete