Saturday, November 14, 2009

futsal, fo0Lsalllllll...

date: 14.11.2009
time: 12.05 pm
smalam gie tgk my luv men futsal kat carlsberg port klang.. aku malas sebenarnya, tapi kan dah terpaksa dan dipaksa so gie la jugak.. jadik penonton dan tukang support.. hoh?? support ke?? nak dijadikan citer, my luv aku punye la excited nak men (selepas sekian lama x berfutsal),tapi baru masuk 5 min da kuar.. then masuk balik... men jap keluar lagi... isk men2 la pulak die.. aku tgk die gelecek bola mmg la sangat lawak.. cuba korang imagine, bluehyppo tendang bola..tak ke itu sangat melucukan...wakakkak... dan cara die berlari sangat la suwitt.. hahhah.. tapi satu aku tabik springggg kat my luv aku tue.. die sangat cekap jd goalkeeper.. sbb die x larat nak berlari kan, so kn la jd goalkeeper...lallala... kalo la die bukak aku punyer blog ni dan baca apa yg aku tulis, nescaya allowance aku kena cut... ampun wahai my luv.. hoho

1 comment:

  1. hahaha bluehyppo ye? mcm bkuehypo berlari ketinggalan bas!! wakakakkaka mmg laa terer jd keeper kalau dah separuh gol tu badan die je..huahuahuahua~~~ mesti basah lencun punya baju die dek peloh setengah abad yg die simpan sekian lama tak keluar2...wakakak eh, nak main futsal ajak laa aku..aku bosan doo

    ReplyDelete